
SL Roadster.
SL Roadster.
Zadivljenost se vratila.
Koncept vozila
Jedinstveni koncept vozila.
Koncept vozila
Jedinstveni koncept vozila.

Očarajte se jedinstvenim konceptom vozila SL koji ujedinjuje dizajn, tehnologiju i performanse u roadsteru od kojeg zastaje dah.

Kao da gledamo neku drugu zvijezdu.
Bezvremenska silueta i klasične proporcije roadstera: elegancija u svom najčišćem i istodobno najsportskijem obliku. A uz AMG Line ujedno i progresivna. SL je ikona prenesena u sadašnjost.
Uspravna rešetka hladnjaka strukture dijamanta predstavlja profinjeno prisjećanje na legendarnu tradiciju modela SL. Stražnji dio s difuzorom i dva powerdomea na poklopcu motora svjedoče o snazi koja se pod njim krije. SL ni u kom slučaju ne skriva svoje kvalitete.

Dosljedno promišljanje o inovacijama.
SL je nastao kao rezultat snažnog pokretača: strasti. Za jedinstven doživljaj u vožnji i visoke standarde u sigurnosti i komforu – zahvaljujući izvanrednim tehnologijama.
Ta se tehnologija očituje u velikoj zamisli o autonomnoj vožnji bez nesreća. I u konceptu luksuznog sportaša za svaki dan koji svojom izvanrednom tehnologijom podvozja uz DYNAMIC SELECT s pet programa vožnje u najrazličitijim situacijama omogućava optimalne performanse.

Mît pokazuje svoje pravo lice.
Bilo da ima šest ili osam cilindara, SL osvaja suverenom snagom i izvanrednom kulturom vožnje. Već Vas V6 biturbo motor ubrzava od 0 do 100 km/h u manje od pet sekundi.
Već i SL 400 isporučuje ono što ispupčenja powerdome na poklopcu motora obećavaju – obilje snage. To se osobito ističe kad ispod izduženog poklopca počne raditi najjači motor.

Širi horizonte i zjenice oka.
SL ne skriva svoje kvalitete. Da bi se sklopivi vario-krov otvorio ili zatvorio za manje od 20 sekundi, dovoljan je pritisak na dugme. Čak i kad nema sunca – nikakav problem za SL.
Panoramski varijabilni krov s funkcijom MAGIC SKY CONTROL pruža osjećaj vožnje na otvorenom i kad je krov podignut. Za jedinstven doživljaj u vožnji – uvijek i svuda. A uz zagrijavanje zraka oko glave AIRSCARF i električnu pregradu za zaštitu od vjetra, za vozača SL-a gotovo je cijelu godinu vrijeme za vožnju kabrioleta.
Mercedes-Benz SL 400: potrošnja goriva, prosjek: X,X l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km; Mercedes-Benz SL 500: potrošnja goriva, prosjek: X,X l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km; Mercedes-AMG SL 63: potrošnja goriva, prosjek: X,X l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They constitute the "NEDC CO<sub>2</sub> figures" pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Electrical consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>
Dizajn vozila
Tradicija obvezuje.
Dizajn vozila
Tradicija obvezuje.
Eksterijer
Eksterijer
Jedinstven, markantan izraz lica kod obožavatelja roadstera budi najljepša sjećanja. Uspravna rešetka hladnjaka predstavlja profinjeno prisjećanje na pobjedonosni 300 SL na utrci Panamericana. SL oduševljava suverenošću koja se ne treba dokazivati. Bezvremenska silueta: elegancija u svom najčišćem i istodobno najsportskijem obliku. Široki stražnji dio s integriranim poliranim završecima ispušne cijevi i difuzorom: čista dinamika.
Interijer
Interijer
Kulturni krajolik najekskluzivnijih sportskih obilježja. Kokpit SL-a oduševljava jedinstvenim osjećajem za prostor i visokim komforom sjedenja te se rasipa probranim detaljima: ekskluzivnim varijantama kože i vrhunskim ukrasnim elementima od otmjenog drva ili aluminija. Sportska sjedala s visokim bočnim stranicama i praktičan multifunkcijski sportski upravljač s ručicama za prebacivanje stupnjeva prijenosa – interijer je precizno prilagođen ergonomiji vozača i suvozača.
Mercedes-Benz Intelligent Drive
Mercedes-Benz Intelligent Drive.
Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.
Mercedes-Benz Intelligent Drive
Mercedes-Benz Intelligent Drive.
Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.
Bilo da se nalazite u prometnoj špici, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim cestama – Vaš SL Roadster osjetno Vas rasterećuje upravo u stresnim situacijama. Iza tog rasterećenja stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vrijeme koje provedete za upravljačem Vaše vrijeme. Vrijeme za opuštanje. Vrijeme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli prije svega sigurno, ali svakako i opušteno.

Detalji o inovacijama: otkrijte najvažnije značajke sustava Mercedes-Benz Intelligent Drive u modelu SL.

Ulaženje na parkirno mjesto i izlaženje iz njega na lakši način.
Sustav aktivne pomoći pri parkiranju sa sustavom PARKTRONIC olakšava traženje parkirnog mjesta i ulazak na uzdužna parkirna mjesta te izlazak iz njih. Odgovarajuća parkirna mjesta sustav prikazuje na višenamjenskom zaslonu.
Ako vozač ubaci u stupanj prijenosa za vožnju unatrag i potvrdi ponuđeno parkirno mjesto, sustav aktivne pomoći pri parkiranju sa sustavom PARKTRONIC gotovo samostalno izvodi manevar zakretanja upravljača do brzine od 10 km/h. Vozač pritom pritišće samo papučicu gasa i papučicu kočnice te je postupak parkiranja dovršen u maksimalno sedam poteza.

Vaš komandni stožer za najveće zahtjeve.
Bez obzira na to je li riječ o navigaciji, telefonu, audiu, videu ili internetu – uz sustav upravljanja i obavješćivanja COMAND Online imate sve medije na oku i na dohvat ruke. Upravljanje je jednostavno i intuitivno.
Navigacija hard diskom s realističnim topografskim prikazom karata uzima u obzir aktualne informacije o prometu. Uz odgovarajući mobilni telefon moguće je tijekom vožnje pozvati Mercedes-Benzove aplikacije kao što su traženje posebnih odredišta, vremenska prognoza ili internetski radio.

Bolji pogled u mnogim situacijama.
Iznimno inteligentan i raznolik: LED Intelligent Light System nudi još veću sigurnost i izvrsnu vidljivost u svim uvjetima osvijetljenosti.
Prednja svjetla u LED tehnologiji u velikoj se mjeri automatski prilagođavaju vremenskim uvjetima te osvijetljenosti i uvjetima vožnje. Tako je moguća optimalna osvijetljenost na magistralnim cestama, autocestama i u zavojima.

Održava distancu – ostaje u svojoj traci.
Inovativan sustav pomoći u vožnji podržava vozača u zadržavanju sigurnog razmaka do vozila ispred te pri zadržavanju sredine vozne trake.
Prije svega na dugim dionicama i pri vožnji u koloni zbog zastoja, sustav uvelike rasterećuje vozača. Sustav temeljen na radaru koči, ako je potrebno, te ponovno ubrzava na namještenu željenu brzinu, ako je moguće. Tako se smanjuje rizik od udarca u vozilo ispred.

Užitak u vožnji ovisi o tome kako se postavite.
Komforno, sportsko, osobito sportsko, učinkovito ili potpuno individualno ponašanje u vožnji može se pozvati pritiskom prsta na DYNAMIC SELECT.
Ovisno o odabranom programu vožnje, prilagođavaju se parametri kao što su karakteristika motora, mjenjača i upravljanja. Osim toga, podvozje s adaptivnim sustavom ovjesa može prema potrebi prilagoditi snagu prigušivanja po pojedinom kotaču – kontinuirano i neprekidno.
Inteligentne tehnologije
Mercedes-Benz Intelligent Drive – detalji o tehnologijama.
Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.
Inteligentne tehnologije
Mercedes-Benz Intelligent Drive – detalji o tehnologijama.
Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.

MAGIC VISION CONTROL

Sustav pomoći za prometne znakove

Sustav aktivne pomoći pri kočenju s funkcijom za raskrižja

Sustav PRE-SAFE®

DYNAMIC SELECT

Kamera za vožnju unatrag s dinamičnim pomoćnim crtama

COMAND Online

Sustav prilagodljivih dugih svjetala Plus
Vozne karakteristike
S modelom SL „u toplesu“ kroz Kaliforniju – zahvaljujući varijabilnom krovu.
Vozne karakteristike
S modelom SL „u toplesu“ kroz Kaliforniju – zahvaljujući varijabilnom krovu.
Turneja: čarobna vožnja SL-om u Kaliforniji.
Turneja: čarobna vožnja SL-om u Kaliforniji.
Mercedes-Benzov SL starta s bezvremenskim izgledom i poboljšanom tehnologijom. Vrijeme je za prvu vožnju okupanu suncem. California here we come!
Povijest
Prekretnice u povijesti automobila.
Povijest
Prekretnice u povijesti automobila.


Povijest „automobila s vratima u obliku galebovih krila“ započinje u autosportu.
300 SL (W 194) prvi je Mercedes-Benzov novokonstruirani trkaći automobil nakon Drugog svjetskog rata s novom oznakom SL (Super Leicht).
Novorazvijeni cjevasti rešetkasti okvir, doduše, jamči malu masu uz maksimalnu torzijsku konstantu krutosti, međutim, konvencionalna vrata nisu moguća. Rješenje su vrata koja se otvaraju prema gore. Rođen je „automobil s vratima u obliku galebovih krila“. 1954. godine 300 SL „Gullwing“ (W 198) nastavlja priču o uspjehu.

Ljepše je samo letjeti.
Otvoreni dvosjedi bili su jako traženi krajem 50-ih godina prošlog stoljeća. Zbog toga 300 SL Roadster 1957. godine zamjenjuje legendarni „automobil s vratima u obliku galebovih krila“ te omogućava užitak vožnje na otvorenom i u klasi sportskih automobila visokih performansi.
Cjevasti rešetkasti okvir ostaje nosiva konstrukcija i u roadsteru. Ipak, nisko izvedeni bočni dijelovi omogućavaju konvencionalna vrata s otvaranjem prema naprijed – odlučujući preduvjet za otvoreno vozilo.

Kultno mjesto za vozače kabrioleta.
U ožujku 1963. Mercedes-Benz na salonu automobila u Ženevi predstavlja 230 SL (W 113) i tako iznova definira sportski užitak u vožnji: od tog se trenutka snaga ujedinjuje s komforom i optimalnom sigurnošću.
230 SL isporučuje se u tri izvedbe: kao roadster sa sklopivim krovom, kao čisti kupe s tvrdim krovom i kao kombinacija obje varijante. Zbog tvrdog krova zakrivljenog prema unutra, koji podsjeća na hramove Dalekog istoka, 230 SL ubrzo dobiva nadimak „Pagoda“.

Inovativni evergreen.
Pomak prema udobnom, a opet snažnom dvosjedu dosljedno se nastavio 1971. s klasom vozila R 107 – tako je 350 SL iz 1971. godine ujedno i prvi SL s osam cilindara.
Snagom od 147 kW (200 KS) ubrzava u devet sekundi na tempo 100. Spremnik goriva odsad je ugrađen iznad stražnje osovine i tako osiguran od sudara. Noviteti su i četverokraki upravljač s velikom odbojnom pločom i kvakama u obliku mostića koje sprečavaju naglo otvaranje vrata.

Prilično sportski.
Samo jednim pritiskom na dugme platneni krov može se otvoriti i zatvoriti u 20 sekundi čime pridonosi iznimno velikom komforu.
Ova generacija modela ujedinjuje brojne svjetske novitete: sjedala nadahnuta sportom s integriranim sigurnosnim pojasevima, potpuno automatski sklopivi krov te pregradu za zaštitu od vjetra za vožnju sa spuštenim krovom bez propuha. 5,0-litreni V8 motor s četiri ventila u modelu 500 SL omogućava 240 kW (326 KS) i izrazito sportsku vožnju.

Najjači roadster na svijetu.
Tehnologija, dizajn i oprema postaju još kvalitetniji. Za razliku od svojih prethodnika, ovaj SL svoj čvrsti krov uvijek nosi sa sobom.
Varijabilni krov otvara se i zatvara pritiskom na dugme – čak i putem daljinskog upravljača – unutar 16 sekundi. 2004. godine pojavljuje se SL 65 AMG kao novi vrhunski model iz SL-ove palete – s 612 KS (450 kW) i 1000 Nm najjači roadster na svijetu s ujedno najvišim okretnim momentom.
Slike i filmovi
Slike i filmovi modela SL Roadster.
Slike i filmovi
Slike i filmovi modela SL Roadster.