• Dizajn

    Utočište za pilote.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet.
    Na slici je stražnji dio modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet u bočnom prikazu.
    Na slici je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet s prednje strane.

    Utočište za pilote.

    Birani, savršeno obrađeni materijali. Futuristički upravljački elementi. Unutrašnjost modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet je mjesto na koje se uvijek želite vraćati. Najvažnija tehnička značajka je kokpit sa širokim zaslonom koji se sastoji od kombiniranog instrumenta i multimedijskog zaslona.

    Osobito sportski i praktičan je trokraki upravljač AMG Performance u koži napa s tipkama za prebacivanje stupnjeva prijenosa koje omogućavaju ručnu promjenu i podupiru sportski način vožnje. Potpuno novooblikovan stražnji dio s krilom difuzora i dvostrukim poliranim završecima cijevi ispušnog sustava AMG Performance s mogućnošću mijenjanja postavki, specifičnima za AMG, također su jamstvo velikog nastupa.

  • Tehnologija

    Tako blizu nebu. I cesti.

    Na prikazu je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet iz prednje bočne perspektive.

    Tako blizu nebu. I cesti.

    Onaj tko je stigao na sam vrh, u potrazi je za iznimnim trenucima. Uz Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet možete ih iskusiti svaki dan. Već i markantna silueta s bočnom linijom koja se blago spušta prema natrag obećava da će sljedeća vožnja biti otkrivenje.

    Uz AMG DYNAMIC SELECT i četiri serijska programa vožnje sami određujete intenzitet: od komfornog, preko sportskog ili osobito sportskog, sve do svog vlastitog stila u programu Individual. Ekskluzivni dodatni program „RACE“ – dostupan i za kabriolet i za Coupé – u kabrioletu omogućava još intenzivniji doživljaj autosporta po pitanju odzivnog vremena, broja okretaja motora i vremena prebacivanja stupnja prijenosa. I ubrzava puls do neslućenih razmjera.

    Spreman za vrhunske rezultate: AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé i Cabriolet u bliskom je srodstvu s motorom vrhunskog sportskog automobila Mercedes-AMG GT R. <p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>Postavlja mjerila svojom snagom od 450 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (612 KS) i okretnim momentom od 900 Nm. Koristi se provjereno biturbo punjenje u kojem oba punjača nisu raspoređena izvana, na redovima cilindara, nego između njih – stručnjaci to zovu „hot inner V“. Ovaj temeljni princip omogućava kompaktnu konstrukciju motora te spontaniju reakciju turbopunjača.