Pomoć u vožnji i sigurnost

Pilot za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje

Pomoć u vožnji i sigurnost

Pilot za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje

Održava distancu – ostaje u svojoj traci.

Prikazana je vizualizacija modela GLS s integriranim sustavom pomoći pri zadržavanju vozne trake pilota za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje.

Održava distancu – ostaje u svojoj traci.

Inovativan sustav pomoći u vožnji podržava vozača u zadržavanju sigurnog razmaka do vozila ispred te pri zadržavanju sredine vozne trake.

Inovativan sustav pomoći u vožnji podržava vozača u zadržavanju sigurnog razmaka do vozila ispred te pri zadržavanju sredine vozne trake.

Prije svega na dugim dionicama i pri vožnji u koloni zbog zastoja, sustav uvelike rasterećuje vozača. Sustav temeljen na radaru koči kad je to potrebno, te ponovno ubrzava na namještenu željenu brzinu kad je to moguće. Tako se smanjuje rizik od udarca u vozilo ispred.

Prednosti pilota za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje:

Na prikazu je vizualizacija pilota za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje modela GLS.
Pogledajte ponovno

Prednosti pilota za održavanje razmaka DISTRONIC s pilotom za upravljanje:

  • Potpuno opušteno zadržati sredinu trake.

Osnovu za pomoć pilota za upravljanje predstavljaju oznake na kolniku koje prepoznaje stereo kamera i koje moraju biti dobro vidljive s obje strane vozne trake. Pri vožnji u koloni zbog zastoja ispod brzine 60 km/h sustav se dodatno orijentira prema vozilu koje vozi ispred, osobito ako na kolniku nema jasnih oznaka.

  • Inteligentna funkcija prepoznavanja skidanja ruku s upravljača.

Ako vozač makne ruke s upravljača, upozorenje i deaktivacija pilota za upravljanje uslijedit će samo ako situacija to zahtijeva. To omogućava sporu vožnju u koloni bez korištenja ruku.

  • Dinamika po želji.

Odabir programa vožnje također utječe na karakteristiku vožnje automatske regulacije razmaka.

  • Aktivno razmišljanje na autocesti.

Sustav može potisnuti nedopušteno pretjecanje s desne strane na autocestama ili magistralnim cestama sličnima autocesti, na primjer u slučaju zastoja koji se raščišćavaju ili vožnje u koloni.

  • Upozorava kad postane gusto.

Vozilo automatski zakoči s usporavanjem i do 5 m/s2. Ako sustav prepozna da je potrebno snažno kočenje, oglašava se zvuk upozorenja, a u zaslonu s instrumentima svijetli upozoravajući znak. Oboje potiče vozača da pritisne kočnicu. U slučaju potrebe aktivira se sustav aktivne pomoći pri kočenju.

Aktivni sustav pomoći za razmak DISTRONIC funkcionira u rasponu brzine od 0 do 200 km/h. Sustav zbog stereo kamere funkcionira samo ograničeno pri svjetlu iz suprotnog smjera, u magli, noću, kad pada kiša ili u snježnim uvjetima.

Dostupno isključivo kao sastavni dio paketa pomoći u vožnji.