GLC s voznim performansama.

Autentična dinamika vožnje zahvaljujući tipičnom DNK-u AMG-a: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

GLC s voznim performansama.

Autentična dinamika vožnje zahvaljujući tipičnom DNK-u AMG-a: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Filozofija

    Na slici je Mercedes.AMG GLC u bočnom prikazu ukoso.

    AMG Performance. Fascinacija u najčišćem obliku.

    AMG Performance. Fascinacija u najčišćem obliku.

    Mercedes-AMG nije samo proizvođač vozila velikih performansi, AMG je obećanje. Obećanje da će uvijek ići korak dalje. Da će imati velika očekivanja i dati sve od sebe. Tako stvaramo iznimne automobile za iznimne ljude.

    Pritom nastaje nešto potpuno novo. SUV neodoljivog karaktera sportskog automobila. Dobro došao u obitelj, Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Eksterijer

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLC iz prednje bočne perspektive slijeva.

    Sportski, markantan, samostalan: dizajn modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLC u stražnjoj bočnoj perspektivi slijeva.

    Donji rub stražnjeg odbojnika specifičan za AMG sadrži ukrasnu letvicu u srebrnom kromu.

    Na slici je prikaz prednjeg dijela modela Mercedes-AMG GLC.

    Rešetka strukture dijamanta sadrži kromirane zakovice i natpis AMG.

    Na slici je prikaz stražnjeg dijela modela Mercedes-AMG GLC.

    Karakteristični naglašeni elementi: četiri kromirana polirana završetka ispušne cijevi.

    Na slici je Mercedes-AMG GLC u bočnom prikazu slijeva.

    Dinamika i performanse, od siluete, sve do najsitnijeg AMG detalja.

    Izniman. Sportaš.

    Izniman. Sportaš.

    Modelom Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC još se snažnije ističe sportska estetika GLC-a. Počevši sa zakrilcima u srebrnom kromu na ventilacijskim otvorima za zrak u AMG donjem rubu prednjeg odbojnika, sve do dva kromirana polirana završetka ispušne cijevi s izgledom četiriju cijevi: svaki detalj puca od sporta.

    Specifičan dizajn modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC ima još veću vrijednost zahvaljujući elementima boje srebrnog kroma i crne boje visokog sjaja. Rešetka strukture dijamanta sadrži kromirane zakovice i lamelu u crnoj boji visokog sjaja s umecima u kromu visokog sjaja i natpis „AMG“. Prednji spliter u srebrnom kromu omogućava optimalno pritjecanje zraka u module za hlađenje. Donji rub stražnjeg odbojnika specifičan za AMG sadrži ukrasnu letvicu u srebrnom kromu.

  • Interijer

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GLC.
    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GLC.
    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GLC.
    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GLC.

    Snažna. Muskulatura.

    Snažna. Muskulatura.

    Vrhunski sportaš nije moguće postati bez dobrog građevnog materijala. Zbog toga vozač modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC smije od svog kokpita očekivati sve: vrhunsku izradu, prvoklasan dizajn i savršeno rukovanje. Upravljač AMG Performance u koži napa / mikrovlaknima DINAMICA dostupan u dodatnoj opremi, primjerice, savršeno leži u ruci – i za najsportskije manevre u vožnji. S AMG kombiniranim instrumentom uvijek imate pregled nad informacijama važnima za vožnju. Moguće je da više nikad nećete poželjeti izići iz vozila.

  • Tehnologija

    Pobjednički. Tip.

    Na prikazu je podvozje modela Mercedes-AMG GLC s 3,0-litrenim V6 biturbo motorom i AMG sportskim podvozjem.

    Najbolja moguća trakcija i oduševljavajuća dinamika vožnje: AMG Performance 4MATIC.

    Na prikazu je AMG 3,0-litreni V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG GLC, osvijetljen u ambijentu garaže.

    AMG osjećaj u vožnji: zadržati brzinu. Kratka usporavanja. Puno ubrzanje.

    Na prikazu je AMG RIDE CONTROL+ modela Mercedes-AMG GLC, osvijetljen u ambijentu studija.

    AMG RIDE CONTROL+ s adaptivnom amortizacijom.

    Pobjednički. Tip.

    3,0-litreni V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC koristi se u brojnim vozilima AMG Performance. Sprint iz stanja mirovanja do 100 Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC svladava za XXX sekundi, a brzina se elektronički ograničava na km/h. Dodatno se AMG 3,0-litreni V6 biturbo motor odlikuje velikom snagom uz istodobno niske vrijednosti potrošnje i emisija.
    Oba turbopunjača ugrađena su blizu motora i reagiraju vrlo spontano. Za veliku izlaznu snagu od XXX kilovata<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (XXX KS) odgovoran je, među ostalim, pogonski tlak povećan na 1,1 bar. Zajedno s XXX njutnmetara okretnog momenta, koji su na raspolaganju od XXX do XXX/min, motor razvija veliku dinamiku i poletnost.

    Automatski mjenjač 9G-TRONIC sa skraćenim vremenom prebacivanja stupnjeva prijenosa i pogonom na sve kotače AMG Performance 4MATIC s naglaskom na stražnji dio osnova je za osobito agilan doživljaj u vožnji na cesti. Agilnom doživljaju u vožnji uvelike pridonose novorazvijena prednja osovina, čvrsta elastokinematika i iznimno precizno AMG parametarsko upravljanje.