Veliki prasak u gradu.

Veliki prasak u gradu.

Cesta se topi. Ili je to sjajan sloj koji stvara fontana? Novom modelu Mercedes-AMG G 63 to je potpuno svejedno. Oduševljava svojim izražajnim dizajnom eksterijera. Izgled koji već u samom početku daje do znanja: ovdje predvodim ja. Maska hladnjaka specifična za AMG, kotači dostupni u dodatnoj opremi dimenzija 22" te markantan AMG Performance ispušni sustav s dva kromirana dvostruka polirana završetka ispušne cijevi s bočne strane kultnom predmetu daju njegov ekstrovertirani izgled. Pritom Mercedes-AMG G 63 ne radi razliku između lave i asfalta. Njegove su performanse uzorne. U terenskoj je vožnji oduvijek bio nedostižan. No, zahvaljujući suverenim voznim karakteristikama, ovaj gigant terenske vožnje oduševljava i u gradu. Tako ga to i izvan divljine čini kraljem – u džungli velegrada.

Epicentar snage.

Na prikazu je prednji dio novog modela Mercedes-AMG G 63.
Na prikazu su tehnički podaci novog modela Mercedes-AMG G 63.

Epicentar snage.

S jedne strane sofisticirana tehnika, a s druge surovi zvuk: novi Mercedes-AMG G 63 s 4,0-litrenim V8 biturbo AMG motoromsnage 430 kW (585 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>Angaben zur Nennleistung und zum Nenndrehmoment nach Verordnung (EG) Nr. 715/2007 in der gegenwärtig geltenden Fassung.

"> maksimalnim okretnim momentom od 850 njutnmetara <p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> Angaben zur Nennleistung und zum Nenndrehmoment nach Verordnung (EG) Nr. 715/2007 in der gegenwärtig geltenden Fassung.

"> pretvara svaku vožnju u intenzivan doživljaj. Ispušni sustav AMG Performance s mogućnošću isključivanja izaziva vibracije zraka. Pritom vozač može sȃm odrediti zvuk: od decentnog, pogodnog za duga putovanja pa sve do grlenog, emocionalnog. AMG RIDE CONTROL vozaču nudi mogućnost prilagođavanja podvozja pritiskom na dugme. Tako se novi Mercedes-AMG G 63 može prilagoditi svakoj vožnji po cesti ili terenu te individualnim željama vozača.