Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Najjača E-klasa svih vremena.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Najjača E-klasa svih vremena.

  • Eksterijer

    Jedinstven AMG dizajn s povećanom dinamikom i ekskluzivnošću.

    Jedinstven AMG dizajn s povećanom dinamikom i ekskluzivnošću.

    Na prikazu je Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz stražnje bočne perspektive.

    Stražnji difuzor s trima zakrilcima naglašava srodstvo s autosportom.

    Na slici je izbliza prikazan AMG donji rub prednjeg odbojnika modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Moćno dinamičan: AMG donji rub prednjeg odbojnika s prednjim spliterom u karbonu.

    Na slici je bočni prikaz modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz žablje perspektive s AMG kotačima od lakog metala i AMG oblogama pragova u karbonu.

    Snažni: AMG kotači od lakog metala dimenzija 50,8 cm (20’’) i AMG obloge pragova.

    Na prikazu su dvostruki polirani završeci ispušne cijevi modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ u specifičnom dizajnu modela S.

    Dvostruki polirani završeci ispušne cijevi osmišljeni su posebno za model S.

    Na prikazu je detalj stražnjeg poklopca modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Eksterijer vrhunske izvedbe.

    Eksterijer vrhunske izvedbe.

    Zahtjev prema eksterijeru modela Mercedes-AMG je spojiti markantan dizajn s voznim performansama. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ to ispunjava u osobito visokoj mjeri.

    Ispupčenja powerdome na poklopcu motora spuštenom između prednjih svjetala ‒ poznato s modela Mercedes-AMG GT ‒ i prošireni blatobrani ističu snagu koja se krije u ovom vozilu visokih performansi. Ugrađeni otvori za zrak bez mrežica ne ostavljaju samo dojam, oni omogućavaju ciljano strujanje zraka čime slijede veliki cilj: maksimalne vozne performanse.

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ nije predvodnik samo u vizualnom smislu – već i svojim dojmljivim sonornim glasom. Kako bi u svakom trenutku zadao pravi ton, njegov se zvuk ravna prema programima vožnje AMG DYNAMIC SELECT. To znači: stišan AMG zvuk u programu vožnje „Comfort“, a vrlo emocionalan u programima vožnje „Sport“, „Sport+“ i „Race“.

  • Interijer

    Ekskluzivan AMG interijer.

    Na prikazu je pogled u prostor za vozača modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Vrhunska kakvoća materijala i izvrsna kvaliteta obrade u interijeru.

    Na prikazu je snimka interijera modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Upravljač AMG Performance i ambijentalna rasvjeta.

    Na slici je izbliza prikazan AMG kombinirani instrument u kokpitu sa širokim zaslonom modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Varijabilan prikaz AMG kombiniranog instrumenta u kokpitu sa širokim zaslonom.

    Na prikazu je navigacija sustava COMAND Online u kokpitu sa širokim zaslonom modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Raskošna: navigacija COMAND Online u kokpitu sa širokim zaslonom.

    Na prikazu je prostor za vozača modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sa suvozačeve strane.

    Sjedala AMG Performance u koži napa s AMG grbom u naslonima za glavu.

    Na slici je detaljni prikaz letvica prednjih pragova s natpisom „AMG“ modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Osvijetljene ulazne letvice s natpisom „AMG“.

    Ekskluzivan AMG interijer.

    Tko se smjesti u Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+, iskusit će jedinstven spoj visoke dinamike vožnje i ekskluzivnog ambijenta. Cjelokupni interijer oduševljava izvrsnom obradom manufakturnog karaktera, tipičnom za AMG.

    Prednja sjedala AMG u koži napa s AMG grbom u naslonima za glavu pružaju primjerenu bočnu potporu. Ona se, po želji, može dodatno povećati sjedalima AMG Performance s još izraženijim bočnim stranama.

    Za atmosferu autosporta pobrinut će se upravljač AMG Performance s ravnim donjim rubom u koži napa s oznakom na 12 sati i kontrastnim ukrasnim šavom koji je na hvatištu presvučen mikrovlaknima DINAMICA otpornim na klizanje.


    Daljnje istaknute značajke su kokpit sa širokim zaslonom s dvostrukim zaslonom veličine 12,3" te profinjeni detalji poput analognog sata u dizajnu IWC.

  • Tehnologija

    Pogodniji za trkaće staze nego ikad.

    Na prikazu je prostor motora modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz ptičje perspektive.

    Koncentrirana snaga: u prostoru motora na djelu je tehnologija na razini autosporta.

    Na prikazu je izvađeni AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor.

    AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor snage xx kW i s okretnim momentom od xx Nm.

    Na prikazu su dinamični AMG ležajevi motora u krupnom planu.

    Dinamični AMG ležajevi motora modela S.

    Na prikazu je izvađeni AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi.

    AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi s kočnim čeljustima lakiranima u crvenu boju.

    Na prikazu je izvađena AMG blokada diferencijala stražnje osovine.

    Elektronički regulirana AMG blokada diferencijala stražnje osovine.

    Na prikazu je izvađen AMG Performance ispušni sustav.

    Zvučan: AMG Performance ispušni sustav s mogućnošću mijenjanja postavki.

    Pogodniji za trkaće staze nego ikad.

    Nijedna E-klasa još nikad nije bila toliko dosljedno osmišljena za dinamiku vožnje. AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor razvijen za najveće performanse daje nevjerojatnu snagu od xx kilovata (xx KS) i xx njutnmetara.

    Mjenjač modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ također osvaja ekstremno kratkim vremenima reakcije i visokom učinkovitošću.

    Jer tko želi dosegnuti svoje ciljeve, mora ciljano koristiti svoju energiju. Kao što to čini inovativni sustav pogona na sve kotače AMG Performance 4MATIC+. Potpuno varijabilna raspodjela okretnog momenta – od pogona na sve kotače, sve do pogona isključivo na stražnje kotače – omogućava izvrsnu trakciju prilagođenu situaciji koja mu je potrebna da bi snagu prenio na cestu putem sportskog mjenjača AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Performanse svedene na najbitnije.

    Pogon po želji omogućuje i kontrolirano proklizavanje. U tu svrhu AMG blokada diferencijala stražnje osovine, elektronički regulirana u modelu S, savršeno nadopunjava pogon na sve kotače i omogućava izvrsne performanse u zavojima.
 Ovisno o situaciji u vožnji, podršku pružaju dinamični AMG ležajevi motora. Pri visokom lateralnom ubrzanju su tvrdi za izravnije skretanje. Pri vožnji po pravcu su mekši čime omogućavaju maksimalan komfor.

    Za maksimalne performanse kočenja u dodatnoj je opremi dostupan AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi.