Mercedes-AMG C-klasa

Mercedes-AMG C-klasa

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Novak – ne i početnik.

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina s prednje bočne strane.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina predstavlja se s AMG oblogom hladnjaka s dvostrukom lamelom.

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina iz stražnje perspektive.

    Okrugli dvostruki polirani završeci ispušne cijevi i markantan difuzor predstavljaju čiste performanse.

    Novak – ne i početnik.

    Zahvaljujući većoj snazi motora i kompletno prerađenom dizajnu, Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina još je privlačnija u novoj verziji. Svojim jedinstvenim dizajnom i povećanjem snage 3,0-litrenog V6 biturbo motora na 287 kW<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p> (390 KS) Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina predstavlja iznimno privlačan ulazak u svijet performansi. Eksterijer vozila otklanja svaku sumnju u njegovo porijeklo: novi AMG donji rub prednjeg odbojnika i AMG obloga hladnjaka tipična za AMG s dvostrukom lamelom i natpisom „AMG“ te novi donji rub stražnjeg odbojnika s markantnim difuzorom i dvama okruglim dvostrukim poliranim završecima ispušne cijevi savršeno ističu njegovu pogodnost za svakodnevnu primjenu i sportski karakter. Zahvaljujući pogonu na sve kotače AMG Performance 4MATIC i mjenjaču s devet stupnjeva prijenosa SPEEDSHIFT TCT, možete optimalno osjetiti njegove kvalitete sportskog vozila.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina: potrošnja goriva gradska vožnja/otvorena cesta/prosjek: XXX l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG C 63

    Savršeno je jasno da je predvodnik.

    Na slici je Mercedes-AMG C 63 Limuzina u prikazu sprijeda.

    S markantnom maskom hladnjaka tipičnom za AMG, Mercedes-AMG C 63 Limuzina postaje još sportskija.

    Savršeno je jasno da je predvodnik.

    Jasno obilježje brojnih dorađivanja modela nove C-klase je, naravno, obloga hladnjaka tipična za AMG, ali i snaga AMG-ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora povećana za Mercedes-AMG C 63 Limuzinu na 350 kW<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p> (476 KS). Najveći okretni moment je kao i dosad 650 njutnmetara. Novi 9-stupanjski sportski mjenjač AMG SPEEDSHIFT MCT pritom omogućava vremena prebacivanja stupnjeva prijenosa gotovo na razini autosporta. Emocionalni zvuk 8-cilindarskog motora proizvodi AMG sportski ispušni sustav iz serijske opreme, a ispušni sustav AMG Performance s mogućnošću isključivanja po želji još dodatno povećava doživljaj zvuka.

    Mercedes-AMG C 63 Limuzina: potrošnja goriva gradska vožnja/otvorena cesta/prosjek: XXX l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Vrhunska sportska estetika.

    Na slici je Mercedes-AMG C 63 S Limuzina u prikazu sprijeda.

    Mrvicu brža od svog „malog“ brata: Mercedes-AMG C 63 S Limuzina.

    Na slici je Mercedes-AMG C 63 S Limuzina u bočnom prikazu.

    Iz profila je također impresivnija no ikad: Mercedes-AMG C 63 S Limuzina.

    Vrhunska sportska estetika.

    Nova Mercedes-AMG C 63 S Limuzina također je ukrašena oblogom hladnjaka tipičnom za AMG i tako je već izdaleka jasno: AMG-ovi inženjeri su dorađivanjem modela povećali snagu AMG-ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora na 386 kW<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p> (525 KS) i dobili najveći okretni moment od 700 njutnmetara. Sportsko podvozje AMG RIDE CONTROL s amortizacijom namjestivom u tri stupnja omogućava poprečno ubrzanje i prianjanje na najvišoj razini te pretvara novu Mercedes-AMG C 63 S Limuzinu u iznimno vozilo Performance. Zahvaljujući sustavu AMG DYNAMIC SELECT s programima vožnje „Poledica", „Individual“, „Komfor“, „Sport“ i „Sport+“ specifičnima za AMG, mogu se prilagoditi brojni parametri Mercedes-AMG C 63 S Limuzine. Kao najjači model C-klase dodatno raspolaže programom vožnje „RACE“.

    Mercedes-AMG C 63 S Limuzina: potrošnja goriva gradska vožnja/otvorena cesta/prosjek: XXX l/100 km, emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>