Nova

C-klasa Coupé.

Svaki put sve bolja.

Najvažnije značajke vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne počivate, nego uvijek iznova dokazujete snagu inovacija.

Najvažnije značajke vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne počivate, nego uvijek iznova dokazujete snagu inovacija.

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé s prednje bočne strane.

Svaki put sve bolja

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé s prednje bočne strane.

Podvozje DYNAMIC BODY CONTROL

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé sa stražnje bočne strane.

Sportski dizajn

Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Coupé

Digitalni kokpit

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé sa stražnje bočne strane.

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Na prikazu je interijer Mercedes-Benzove C-klase Coupé

Ambijentalna rasvjeta

Novosti


Nova C-klasa Coupé spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

Novosti


Nova C-klasa Coupé spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

Komforno upravljanje ENERGIZING.

Nova C-klasa Coupé oduševljava ne samo svojom snagom, već pospješuje i ugodu vozača. S komfornim upravljanjem ENERGIZING u dodatnoj opremi.

Ambijentalna rasvjeta sa 64 boje, zvučni sustav i sustav mirisa AIR-BALANCE umreženi su te putem programa poput „Vitalnost” ili „Svježina” mogu povećati produktivnost i ugodu vozača i putnika.

DYNAMIC BODY CONTROL.

Prijeđite iz kupea punog stila u očaravajući sportski automobil: vrlo jednostavno, pritiskom na dugme.

Uzmite fino podešavanje podvozja u svoje ruke: s funkcijom DYNAMIC BODY CONTROL pronaći ćete savršenu ravnotežu maksimalne agilnosti i visokog komfora koja odgovara uvjetima na cesti i Vašem osobnom načinu vožnje.

Zaslon multimedijskog sustava.

Zaslon multimedijskog sustava visoke razlučivosti s dijagonalom ekrana 26 cm (10,25") posebno će povećati dojam kvalitete interijera Vašeg vozila.

Zahvaljujući većoj razlučivosti od 1920 x 720 piksela, uživat ćete u vrhunskoj kvaliteti slike s kristalno jasnim prikazom svih sadržaja informiranja i zabave.

EQ Boost. Snaga budućnosti.

EQ Boost s jedne strane označava munjevito ubrzanje, a s druge strane nečujno klizanje kod vožnje u praznom hodu sa smanjenom potrošnjom goriva.

U tu se svrhu benzinski motor inteligentno elektrificira putem integriranog starter-generatora.

Prednja svjetla MULTIBEAM LED s dugim svjetlima ULTRA RANGE.

Nova C-klasa Coupé kao da može gledati u budućnost: supermoderna prednja svjetla u LED tehnologiji neobičnog dizajna svijetle još preciznije, svjetlije i inteligentnije nego ikad.

Putem 84 svjetlosne diode kojima se individualno može upravljati, svjetlo se uključuje upravo tamo gdje je potrebno. Integrirana duga svjetla ULTRA RANGE na slobodnoj ravnoj dionici mogu doseg svjetlosnog snopa povećati na zakonski dopušten maksimum.

Dizajn vozila


Nova C-klasa Coupé pokazuje se iznutra i izvana u vrhunskoj formi.

U vrhunskoj formi – kad je bitno. Nova C-klasa Coupé je stigla i istrenirana je kao nikad dosad.

Dizajn vozila


Nova C-klasa Coupé pokazuje se iznutra i izvana u vrhunskoj formi.

U vrhunskoj formi – kad je bitno. Nova C-klasa Coupé je stigla i istrenirana je kao nikad dosad.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Molimo, pokušajte okrenuti uređaj da biste aktivirali vodoravni način prikaza. Ili koristite uređaj više razlučivosti.

Fiksiran pogled prema sljedećem cilju.

Dizajn prednjeg dijela nove C-klase Coupé već na prvi pogled prenosi osjećaj snage i dinamike. Prednja LED svjetla visoke učinkovitosti u serijskoj opremi djeluju osobito kvalitetno.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé s prednje bočne strane.
Zatvori
Na prikazu je rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvijezdom Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

U središtu prednjeg dijela nalazi se rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvijezdom i lamelom.

Snažan završetak: AMG donji rub stražnjeg odbojnika u optici difuzora.

AMG donji rub stražnjeg odbojnika u optici difuzora s umetkom u crnoj boji tvori snažan završetak linije AMG Line.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé sa stražnje bočne strane.
Zatvori
Na prikazu je donji rub stražnjeg odbojnika Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Donji rub stražnjeg odbojnika.

Naš inovativan sustav svjetala.

U dodatnoj su opremi dostupna supermoderna prednja svjetla MULTIBEAM LED s dugim svjetlima ULTRA RANGE koja isijavaju želju za brzinom.
Na prikazu je prednje svjetlo MULTIBEAM LED Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Udobnost je najbolji trening.

Iskusite komfor koji znači više. Koji opušta, smiruje, ali istodobno i aktivira i potiče. Potpuno komforno pritiskom na dugme: zahvaljujući komfornom upravljanju ENERGIZING. Jedna od važnih značajki interijera nove C-klase Coupé.
Na prikazu je interijer Mercedes-Benzove C-klase Coupé.
Zatvori
Na prikazu su sjedala Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Sjedala kupea iz serijske opreme u integralnom dizajnu nadahnuta su autosportom.

Savršeni uvjeti za trening.

Novi upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir, potpuno digitalni instrumenti i zasloni, uključujući najnoviju generaciju sustava informiranja i zabave, te glasovno upravljanje omogućavaju supermoderno upravljanje.
Na prikazu je interijer Mercedes-Benzove C-klase Coupé.
Zatvori
Na prikazu je zaslon multimedijskog sustava veličine 10,25" Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Novi zaslon multimedijskog sustava visoke razlučivosti dostupan je u veličini do 10,25".

Na prikazu je upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Novi multifunkcijski upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir.

Otmjen i izražajan.

Ukrasni dijelovi u hrastu antracit otvorenih pora u kombinaciji s kožom u brusnica crvenoj boji.
Na prikazu su ukrasni elementi Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u prometnoj špici, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim cestama, Vaša Vas nova Mercedes-Benzova C-klasa Coupé osjetno rasterećuje upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vrijeme koje provodite iza upravljača Vaše vrijeme. Vrijeme za opuštanje. Vrijeme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli prije svega sigurno, ali svakako i opušteni.

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u prometnoj špici, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim cestama, Vaša Vas nova Mercedes-Benzova C-klasa Coupé osjetno rasterećuje upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vrijeme koje provodite iza upravljača Vaše vrijeme. Vrijeme za opuštanje. Vrijeme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli prije svega sigurno, ali svakako i opušteni.

Imati širok pogled, a da drugima ne dođete preblizu.

Svjetlo uključuje preko 84 LED žaruljice kojima se može individualno upravljati upravo tamo gdje je potrebno. Na taj način prednja svjetla svijetle preciznije, svjetlije i inteligentnije nego ikad.

Integrirana duga svjetla ULTRA RANGE na slobodnoj ravnoj dionici mogu doseg svjetlosnog snopa povećati na zakonski dopušten maksimum, a time i na duljinu do 650 metara.

Nova C-klasa Coupé gotovo svugdje ima svoje oči.

Četiri umrežene kamere integrirane u vozilo omogućavaju realističan sveobuhvatni pogled za najbolju moguću vidljivost prilikom različitih manevara parkiranja i ranžiranja.

Na taj način imate ne samo pregled nad preprekama ispod razine prozora, nego i potporu kod ulaženja na parkirno mjesto i izlaženja s njega.

Koristi vrijeme prije prometne nesreće.

Preventivni sustav zaštite putnika može pomoću mnoštva mjera znatno smanjiti rizik od ozljeda u slučaju moguće prometne nesreće.

Posebno inovativan: sustav PRE-SAFE® Sound može proizvesti šum u zvučnicima i time izazvati zaštitni refleks. Sluh se nakratko isključuje i na taj način štiti od glasnih zvukova sudara.

Rasterećenje je najveći komfor.

Djelomično autonomna vožnja, autonomno kočenje i aktivna potpora prilikom manevara izbjegavanja i kočenja omogućavaju veću sigurnost za sve sudionike u prometu.

Svaki Mercedes pomaže drugome.

Putem usluge Car-to-X-Communication vozila s odgovarajućom opremom mogu međusobno razmijeniti informacije i zapravo upozoriti jedna druge, primjerice na opasne situacije na cesti.

Tehnologije Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive: detalji o tehnologijama.

Tehnologije Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive: detalji o tehnologijama.

Sustav aktivne pomoći za održavanje sigurnosnog razmaka DISTRONIC

Sustav može samostalno održavati željeni razmak do vozila ispred Vas.

Paket pomoći u vožnji Plus

Paket pomoći u vožnji Plus povezuje najmodernije sustave sigurnosti i pomoći.

Sustav upozoravanja na vozila u mrtvom kutu

Sustav može upozoriti na veliku opasnost u cestovnom prometu: vozila u mrtvom kutu.

Sustav PRE-SAFE®

PRE-SAFE® predstavlja sveobuhvatnu proaktivnu zaštitu putnika.

Paket za sigurnost u stražnjem dijelu vozila

Paket sadrži važne mjere zaštite za putnike u stražnjem dijelu vozila.

Paket za zadržavanje smjera

Paket za zadržavanje smjera štiti Vas od posljedica nehotičnog napuštanja vozne trake.

AIR BODY CONTROL

Zračni ovjes postavlja mjerila udobnosti. Amortizaciju možete namjestiti individualno.

Podvozje DYNAMIC BODY CONTROL

Novo podvozje omogućava dinamiku i užitak u vožnji pritiskom na dugme.

DYNAMIC SELECT

DYNAMIC SELECT pritiskom na dugme mijenja vozne performanse.

Paket za parkiranje s kamerom od 360°

Kamera od 360° na zaslonu multimedijskog sustava prikazuje cjelokupno područje oko vozila.

Paket za parkiranje s kamerom za vožnju unatrag

Optimalan komfor pri parkiranju unatrag pruža elegantno integrirana kamera za vožnju unatrag.

Paket integracije pametnog telefona

Mnogim sadržajima svog pametnog telefona, poput aplikacija i glazbe, možete upravljati putem vozila.

Na prikazu je bezkabelski sustav punjenja Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Bezkabelski sustav punjenja za mobilne terminalne uređaje

Na prikazu je head-up zaslon Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Head-up zaslon

Na prikazu je podloga osjetljiva na dodir s upravljačkim gumbom Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Podloga osjetljiva na dodir s upravljačkim gumbom

Na prikazu je prednje svjetlo MULTIBEAM LED Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

MULTIBEAM LED

Na prikazu je prednje LED svjetlo visoke učinkovitosti Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Prednja LED svjetla visoke učinkovitosti

Vozne karakteristike


Dinamika na razini sportskog automobila.

Omogućavaju je visoke tehnologije. I jedan pritisak na tipku.

Vozne karakteristike


Dinamika na razini sportskog automobila.

Omogućavaju je visoke tehnologije. I jedan pritisak na tipku.

Na prikazu je podvozje DYNAMIC BODY CONTROL Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Podvozje DYNAMIC BODY CONTROL

Na prikazu je podvozje AIR BODY CONTROL Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

AIR BODY CONTROL

Na prikazu je automatski mjenjač 9G-TRONIC Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Automatski mjenjač 9G-TRONIC

Na prikazu je pogon na sve kotače 4MATIC Mercedes-Benzove C-klase Coupé.

Pogon na sve kotače 4MATIC

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

  • Mercedes-AMG C-klasa

    Mercedes-AMG

    Na prikazu su 3 modela Mercedes-AMG C Coupé.

    Modeli Mercedes-AMG C-klase Coupé: C 43, C 63 i C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Brojne prilagodbe eksterijera, interijera te ispod poklopca motora ne ostavljaju mjesto dvojbi: performanse i dinamika značajno su poboljšane i čine Mercedes-AMG C-klasu Coupé još privlačnijom.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé | Mercedes-AMG C 63 Coupé | Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvorena cesta / prosjek: 9,7-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosjek:  222-217 g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They constitute the "NEDC CO<sub>2</sub> figures" pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Electrical consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Novak – ne i početnik

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé s prednje bočne strane.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé predstavlja se s AMG rešetkom hladnjaka s dvostrukom lamelom.

    Na prikazu je stražnji dio modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Markantni difuzor i dva okrugla dvostruka završetka ispušne cijevi predstavljaju čistu performansu.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé s pogledom odozgo.

    Novi AMG upravljač s tipkama osjetljivima na dodir nudi brojne mogućnosti upravljanja.

    Na prikazu je 3,0-litreni V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé s prednje bočne strane.

    Snaga 3,0-litrenog V6 biturbo motora povećana je na 287 kW (390 KS).

    Novak – ne i početnik

    Veća snaga motora i sportski izoštrena izvedba čine Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé u novoj verziji modela još privlačnijim. Svojim jedinstvenim dizajnom i povećanjem snage 3,0-litrenog V6 biturbo motora na 287 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (390 KS) Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé predstavlja iznimno privlačan ulazak u svijet performansi. Eksterijer vozila otklanja svaku sumnju u njegovo porijeklo: novi AMG donji rub prednjeg odbojnika i AMG rešetka hladnjaka s dvostrukom lamelom te novi donji rub stražnjeg odbojnika s markantnim difuzorom i dvama okruglim dvostrukim poliranim završecima ispušne cijevi savršeno ističu utjelovljenje njegove pogodnosti za svakodnevnu primjenu i sportski karakter. Zahvaljujući pogonu na sve kotače AMG Performance 4MATIC i mjenjaču s devet stupnjeva prijenosa SPEEDSHIFT TCT, možete optimalno osjetiti njegove kvalitete sportskog vozila.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvorena cesta / prosjek: 9,7-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 222-217 g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They constitute the "NEDC CO<sub>2</sub> figures" pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Electrical consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    287 - 375 kW

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (KS)

    3,9 do 4,7 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

  • Mercedes-AMG C 63

    Snaga u kombinaciji s klasom

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 63 Coupé s prednje bočne strane.

    S markantnom maskom hladnjaka tipičnom za AMG, Mercedes-AMG C 63 Coupé postaje još sportskiji.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé s pogledom kroz vozačeva vrata.

    Čisti ugođaj sportskog automobila zahvaljujući interijeru ekskluzivno oblikovanom za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Na prikazu je AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor i podvozje AMG RIDE CONTROL s bočne strane.

    Podvozje AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor osiguravaju snagu i kontrolu.

    Snaga u kombinaciji s klasom

    Sportski dizajn i ekstremna dinamika: Mercedes-AMG C 63 Coupé utjelovljuje performanse koje možete iskusiti. Izvedba prednjeg dijela vozila s novom maskom hladnjaka specifičnom za AMG to dokazuje već na prvi pogled. No, ispod poklopca motora snage 350 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (476 KS) i okretnog momenta 650 Nm na raspolaganju također stoje rezerve snage tipične za AMG koje će mjenjač s devet stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT MCT pretvoriti u čiste vozne performanse. Osjećaj AMG-a primjetan je i u svakom detalju interijera – rezultat je fuzija odabranih materijala i sportskog ozračja.

    Mercedes-AMG C 63 Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvorena cesta / prosjek: 10,8 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 247 g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They constitute the "NEDC CO<sub>2</sub> figures" pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Electrical consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    287 - 375 kW

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (KS)

    3,9 do 4,7 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Performanse na najvišoj razini snage

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 63 S Coupé s bočne strane.

    Pravi predvodnik i s bočne strane: Mercedes-AMG C 63 S Coupé.

    Na prikazu je stražnji dio modela Mercedes-AMG C 63 S Coupé s boka.

    Još privlačniji zahvaljujući novom donjem rubu s još naglašenijim difuzorom.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé s pogledom kroz vozačeva vrata.

    Čisti ugođaj sportskog automobila zahvaljujući interijeru ekskluzivno oblikovanom za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Na prikazu je AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor i podvozje AMG RIDE CONTROL s bočne strane.

    Podvozje AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor osiguravaju snagu i kontrolu.

    Performanse na najvišoj razini snage

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé markantniji je i izražajniji nego ikad – i to ne samo zahvaljujući novom dizajnu prednjeg dijela s maskom hladnjaka specifičnom za AMG. Novooblikovani stražnji dio također pridonosi sportskom dizajnu vozila. AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor snage 375 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (510 KS) i okretnog momenta 700 Nm stavlja na cestu rezerve snage tipične za AMG. Mjenjač s devet stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT MCT oduševljava kratkim vremenima reakcije i varijabilnim doživljajem u vožnji zahvaljujući programima vožnje AMG DYNAMIC SELECT „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „Klizak teren“ i „Individual“ te programu „RACE“ ekskluzivnom za Mercedes-AMG C 63 S.

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvorena cesta / prosjek: 10,8 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 248 g/km<p>The stated figures were obtained in accordance with the prescribed measuring process. They constitute the "NEDC CO<sub>2</sub> figures" pursuant to Article 2, No. 1 of Implementing Order (EU) 2017/1153. Fuel consumption figures have been calculated on this basis. Electrical consumption has been determined on the basis of Directive (EC) No. 692/2008.</p>

    287 - 375 kW

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.<br> </p> (KS)

    3,9 do 4,7 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

Slike i filmovi


Čak i kad je samo pogledate, nova C-klasa Coupé ubrzava: Vaš puls.

Slike i filmovi


Čak i kad je samo pogledate, nova C-klasa Coupé ubrzava: Vaš puls.

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé sa stražnje bočne strane.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé s prednje bočne strane.
Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Coupé.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé sa stražnje bočne strane.
Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Coupé.
Video prikazuje Mercedes-Benzovu C-klasu Coupé iz različitih perspektiva.
Pogledajte ponovno